Az indiai piacon szinte egymást licitálják alul a motorkerékpár-gyártók, már ami a 100-300 köbcentis gépek árát illeti. A Honda nemrég leplezte le a felfrissített Dream Yugát, ezzel pedig szinte egyszerre mutatta be a Mahindra az új Centurót.

Az indiai gyártó saját, 110 köbcentis MCI-5-ös blokkjával szereli a motort, melyhez négysebességes váltó jár. A 8,5 lovas gép fogyasztása a gyáriak szerint akár egy deciliterrel másfél liter alatt is tartható, végsebessége pedig közel 100 km/h.
A Centuróért 171 ezer forintnak megfelelő összeget kérnek, mely szinte teljesen azonos a Honda Dream Yuga árával. Ezért a pénzért a Mahindrától bukócsövet, digitális kilométerórát, analóg fordulatszámmérőt és indításgátlót is kapnak a vásárlók. Ami viszont ennél fontosabb: az indiaiak öt év garanciát vállalnak takarékos modelljükre. Arról egyelőre nem tudni, hogy exportra is készülne a Centuróból.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.