Elsősorban a fiatalokat célozza meg új krosszmotorjával a Honda: a CRF100F-et váltó CRF125F leginkább azoknak szól, akik a terepmotorozással ismerkednek.

A 125 köbcentis, léghűtéses blokkot úgy tervezték, hogy már alacsony fordulattól leadja a kellő nyomatékot – a 10,2 newtonméteres csúcsot pedig 4500-nál éri el. A karburátoros krosszgép teljesítménye 9 lóerő. A motor négysebességes váltót, CDI gyújtást és új tervezésű kipufogót kapott.
A CRF100F 27 milliméteres első villáját a 125-ösnél 31 milliméteresre cserélték, a rugóút elöl 140, hátul 114 mm. A lassításról 220 mm-es tárcsa-, illetve 95 mm-es dobfék gondoskodik. A kerekeket tekintve kétféle kivitelben is kapható a Honda krosszmotorja: alapesetben előre 17 colosat, hátulra pedig 14-est szerelnek, de a nagykerekű CRF125FB változathoz 19-es, illetve 16-os jár.
A terepmotorok fejlesztéséért felelős Yuichi Kato szerint a könnyen kezelhető géppel a Honda célja, hogy felkeltse a gyerekek és fiatalok érdeklődését a motokrossz iránt. A CRF125F forgalmazásának megkezdéséről, és áráról egyelőre nincs pontos információ.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.