Íme, a legveszettebb KTM
Úgy tűnik, a KTM gőzerővel dolgozik a Super Duke 1290-en, és gondosan fel is építi a modell bevezetését. Tavaly ősszel először a kéthengeres hangjáról készült felvételt szivárogtatták ki, a milánói EICMA motorkiállításon pedig a tanulmányt is megmutatták.

Tavasszal már jelent meg egy kémfotó a motorról, most pedig olvasónk kapta lencsevégre a KTM újdonságát. Viktor az ausztriai Hallstattban botlott bele a Super Duke 1290-be, és nem félt közel merészkedni hozzá, így most már jó minőségű képeken is láthatjuk a gépet, melyet még álcázni próbálnak a gyáriak.
A rovarfej-lámpás Super Duke az RC8-ból ismert V2-es blokk megnövelt hengerűrtartalmú változatát kapja meg, mely akár 180 lovas is lehet. A tavalyi kiállításon látottakhoz képest a farokidomot átszabták, a nyerget szemmel láthatóan kényelmesebbre cserélték, az Akrapovic kipufogó helyett pedig diszkrétebbet szereltek fel. Olvasónk fotóin az is látható, hogy a műszeregységet két digitális kijelző és egy analóg fordulatszámmérő alkotja.
A brutális erejű, dögös Super Duke 1290 bemutatásának ideje egyelőre nem ismert, remélhetőleg a novemberi EICMA-ra már elviszik az osztrákok a sorozatgyártásra kész változatot.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.