A világ leggyorsabban növekvő motorkerékpár-piacai közé tartozik az indiai és a kínai is, egyre több nagy gyártó ismeri fel a bennük rejlő lehetőségeket. A Suzuki tavaly nyáron, az elsők között döntött úgy, hogy nagyköbcentis típusait is elkezdi Kínában forgalmazni, most pedig úgy tűnik, a Kawasaki sem akar nagyon lemaradni.

A japán gyártó már áprilisban létrehozta a Kawasaki Heavy Industries Management nevű leányvállalatot, mely azonban csak augusztus második felében kezdi majd meg a motorok importját és értékesítését. Elsősorban Peking, Sanghaj és Csengdu vonzáskörzetében próbálnak érvényesülni, és azokat célozzák meg, akiknek a motor nem csupán közlekedési eszköz, hanem élvezeti cikk.
A közeljövőben Kínában is kapható lesz tehát a Hayabusa riválisának számító, 1441 köbcentis Ninja ZX-14R sport-túragép (nálunk ZZR 1400), a Ninja 650 és meztelen változata, az ER-6n, míg a kisebb hengerűrtartalmú motorok közül a Ninja 250 sportmotor és a Z250-es csupasz gép. A Kawasaki célja, hogy 2018-ra elérjék az ötezer eladott példányt az országban.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.