Mire készül a KTM?
A KTM Európa legnagyobb motorgyártójaként évről évre fejlődik, az eladások terén idén ismét sikerült maguk mögé utasítani a BMW-t. Az osztrákok a Bajaj partnereként jelen vannak a világ egyik legnagyobb motorkerékpár-piacán, Indiában is. Sőt, a kisköbcentis Duke-okat helyben szerelik össze.

A dél-ázsiai országot azonban nemcsak a viszonylag kis hengerűrtartalmú motorokkal akarják meghódítani. A legújabb hírek szerint 500 és 800 köbcentis kéthengereseket készítenének a helyi gyártósorokon. Azt egyelőre persze nem tudni, milyen modellekbe építenék be az új blokkokat, de a meztelen gépek jelenlegi palettájának jó kiegészítése lehetne ez a két motorváltozat. A 390-es és a 690-es, valamint a 690-es és 1290-es Duke közötti lyukakat tömhetnék be az újdonságokkal.
A helyi gyártás ellenére természetesen nem kizárólag Indiában kapható modellekben gondolkodna a KTM. Az új ötszázasokból és nyolcszázasokból más országokba – így vélhetően az európai piacokra – is szállítanának. Végleges döntés még nem született arról, hogy mikorra készülhet el a két új kéthengeres, a hírek szerint azonban akár három éven belül bővülhet az osztrákok kínálata.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.