A Suzuki GW250-es csupasz motorja, vagy ahogy a magyar piacon talán jobban ismerjük, az Inazuma egy jól sikerült gép. Kicsit talán minimalista, de elsősorban nem is arra szánták, hogy a motorozás minden másodpercét élvezzük, sokkal inkább arra, hogy elvigyen otthonról a munkahelyre és vissza. Mindezt problémamentesen.

A japán gyártó kínai partnere, a Haojue, amely az Inazumát is készíti, most előrukkolt a teljes idomos változattal is, melyet GW250F névre kereszteltek. A motorblokkon persze nem változtattak. Így az újdonság is megkapta a 250 köbcentis sorkettest, mely 8500-as fordulaton adja le 24 lóerős teljesítményét. Maximális, 22 newtonméteres nyomatéka 6500-nél jelentkezik.
A fék elöl-hátul egytárcsás, és a futóművet sem bonyolították túl: előre hagyományos teleszkópvilla, hátra pedig monoshock rugóstag került. A különbséget így lényegében csupán a teljes idomzat és a szélvédő jelenti - ezek összesen mintegy hét kilogrammos súlynövekedést (182-ről 189 kilóra) eredményeztek.
A GW250F-et Kínában kezdik forgalmazni, és egyelőre nem tudni, hogy mely országok kaphatnak belőle a későbbiekben. Ára kicsivel magasabb a meztelen változaténál: 25880 kínai jüan, azaz 990 ezer forint. Nálunk a csupasz Inazuma 1,1 millió forint körül kapható.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.