A BMW korábbi dizájnerét, Markus Braunspergert nevezte ki a kutatás-fejlesztési részleg élére az indiai Hero MotoCorp. Braunsperger a bajoroknál is töltött már be hasonló pozíciót a kétezres évek elején.

A szakember részt vett többek közt a K1200S motorkerékpár megtervezésében is, de emellett az autógyártó-részlegnél is közreműködött. Így az 5-ös, 6-os és 7-es sorozat mellett az X3, X5, X7 hobbiterepjárók megalkotásából is kivette a részét. Az indiai munka persze teljesen új kihívást jelenthet számára.
A Hero radzsasztáni kutatás-fejlesztési központjában októberben kezdi meg a tényleges munkát, és az indiai gyártó partnereivel is tartja majd a kapcsolatot – így a Magneti Marellivel, az Engines Engineeringgel, az AVL-lel és az amerikai Erik Buell Racinggel – utóbbiban közel ötven százalékos részesedése van a Herónak.
Az indiai vállalatnak azért volt szüksége erre a lépésre, mert a Hondával való együttműködésük már véget ért, ősszel pedig már meg is érkezik az első olyan modell, amely a közös munka megszakítását követően született: a HXR250R. Braunsperger feladata tehát, hogy új lendületet adjon a márkának.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.