Ducati: ezt vártuk!

2014.10.01. 16:15

A Ducati Scrambleréről már a nyár elején érkeztek kémfotók, így nagyjából már akkor sejthettük, mire is számíthatunk. A bemutatóval aztán végül nem várták meg a novemberi, olaszországi EICMA kiállítást, a hazai pálya helyett már a kölni Intermotra elvitték a négy kivitelben készülő újdonságot.

Az új Scramblerbe a Monster 796-ból már ismert 803 köbcentis, léghűtéses V2-es került, amely itt 75 lovas teljesítményre képes, csúcsnyomatéka pedig 68 newtonméter. Ehhez 168 kilogrammos száraz tömeg társul. Az ülésmagasság 79 centis, az első kerék 18, a hátsó 17 colos, a blokkolásgátló pedig kétcsatornás.

De hogy mi is a különbség a négy új Scrambler között? A Full Throttle-kivitel a pályagépek rajongóinak, az Urban Enduro a terepes stílus kedvelőinek szól. Az Icon afféle alapkivitel, míg a Classic – a gyáriak szerint – az 1970-es éveket idézi.

Ami az árakat illeti, napjaink legolcsóbb Ducatija is a Scramblerek közül kerül ki: 8495 euróért, vagyis 2,6 millió forintért (nyilván ez nálunk az adók függvényében változik) már haza lehet vinni a piros fényezésű Icont, a három másik változat ára pedig 9995 euró (3,1 millió forint).

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36