Ducati: ezt vártuk!
A Ducati Scrambleréről már a nyár elején érkeztek kémfotók, így nagyjából már akkor sejthettük, mire is számíthatunk. A bemutatóval aztán végül nem várták meg a novemberi, olaszországi EICMA kiállítást, a hazai pálya helyett már a kölni Intermotra elvitték a négy kivitelben készülő újdonságot.
Az új Scramblerbe a Monster 796-ból már ismert 803 köbcentis, léghűtéses V2-es került, amely itt 75 lovas teljesítményre képes, csúcsnyomatéka pedig 68 newtonméter. Ehhez 168 kilogrammos száraz tömeg társul. Az ülésmagasság 79 centis, az első kerék 18, a hátsó 17 colos, a blokkolásgátló pedig kétcsatornás.
De hogy mi is a különbség a négy új Scrambler között? A Full Throttle-kivitel a pályagépek rajongóinak, az Urban Enduro a terepes stílus kedvelőinek szól. Az Icon afféle alapkivitel, míg a Classic – a gyáriak szerint – az 1970-es éveket idézi.
Ami az árakat illeti, napjaink legolcsóbb Ducatija is a Scramblerek közül kerül ki: 8495 euróért, vagyis 2,6 millió forintért (nyilván ez nálunk az adók függvényében változik) már haza lehet vinni a piros fényezésű Icont, a három másik változat ára pedig 9995 euró (3,1 millió forint).
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.