A legveszettebb Kawasaki
A Kawasaki hosszú várakozás után végre megkegyelmezett a motorrajongóknak, és a H2 Ninja minden részletét felfedte. Az utcai és a pályaváltozat egyaránt 998 köbcentis sornégyessel készül, amely előbbi esetében 200 lóerős teljesítmény leadására képes, Ram-Air rendszerrel ezt 210-ig lehet feltornászni. Emellett pedig 133 newtonméteres csúcsnyomaték áll rendelkezésre. Ennek a blokknak 238 kilogrammos tömeget kell mozgatnia.
Ehhez a teljesítményhez durva fékekre is szükség van: elöl két darab 330 mm-es, hátul egy darab 250-es tárcsa található, amelyek a Brembótól származnak. A teljesen állítható futómű pedig a KYB-tól. Ami az extralistát illeti, többek közt blokkolás- és kipörgésgátló, rajtelektronika, gyorsváltó és kormánygátló is jár a H2-höz. A maga 238 kilogramjával korántsem számít pehelysúlyúnak a kompresszoros Ninja, de a meggyőző teljesítmény minden bizonnyal könnyedén és dinamikusan mozgatja a gépet. Még erősebb azonban a H2R változat, amelyet a maga 310 lóerejével kizárólag pályára szánnak. Az elektronikai csomag megegyezik az utcai H2-esével.
A kettőötvenesek kategóriájában két új géppel jelentkezett a Kawasaki. A Ninja 250 SL a teljes idomos sportmotorok belépőszintjét jelenti, 249 köbcentis, folyadékhűtéses négyütemű blokkal, befecskendezéssel. A Z250 SL ugyanennek a gépnek a meztelen változata, amely az idomok elvesztése miatt három kilóval könnyebb, 148 kg-ot nyom. Ehhez mindkét gép esetében 27 lóerős teljesítmény társul.
A 300-as Ninjából szintén készült egy meztelen változat, a Z300. 296 köbcentis blokk, 38 lóerős teljesítmény, 37 mm-es első villa, Uni-Trak hátsó felfüggesztés és az ígéretek szerint agilis viselkedés jellemzi a kezdőknek szánt gépet.
A Vulcan S-t elsősorban kezdőknek és női motorosoknak szánják. A jól bevált 649 köbcentis kéthengerest teljesen új vázba faragták bele, valamint új futóművet is terveztek a cruiserhez. A 705 milliméteres ülésmagasság alacsonyabb motorosoknak is kedvező. A kereskedésekbe karácsony környékén érkezik meg a Vulcan S.
Az 1400 GTR luxus-túragépen kényelmi módosításokat végeztek. A nyerget átalakították, az elektronikusan állítható plexit a jobb szélvédelem érdekében szintén átszabták. Kulcsnélküli indítás és KTRC kipörgésgátló is található az extralistán. Emellett guminyomás-figyelő rendszert és fűthető markolatokat is kapunk.