2014.11.08. 07:00

A Moto Guzzi több különkiadású modellt is készített a California 1400-ból a milánói EICMA szalonra. A legérdekesebbnek azonban mégsem ezek egyike, hanem az ugyancsak a Californián alapuló MGX-21 koncepció tűnik.

A motorkerékpárt szénszálas burkolatokkal tették áramvonalasabbá, ezt a szellemiséget pedig a teli első felni és a szinte teljesen eltakart hátsó kerék is erősíti. Az idomokat szénszálas anyagból készítették, és matt feketére színezték. De hogy ne legyen nagyon unalmas a színvilág, az első sárvédő első csücskét, a féknyerget, valamint a hengerfejeket vörösre fényezték. A végeredmény egy egészen érdekes stílusú cruiser lett, amely ezzel a megjelenéssel akár Batman, a denevérember szolgálati motorja is lehetne.

Az MGX-21 mellett még három másik különmodell épül a California 1400-ra. Az Eldorado egy 1960-as évekbeli, azonos néven forgalmazott gépet idéz. A hátsó lámpa, a fűzött felnik és a fehér oldalfalú gumik klasszikus stílusjegyek, de ezek mellett modern elemek is helyet kaptak a motoron. Ilyen többek közt a ledes nappali menetfény és az információs kijelző.

Az Audace kerek első lámpával, módosított lábtartóval, méretes, 200/65-ös hátsó gumival, valamint karbonszálas első sárvédővel kelti egy komoly, izmos gép benyomását. A California 1400 Touring SE pedig nagy plexivel, az utas számára háttámlával és krómozott kapaszkodóval helyezi a kényelemre a hangsúlyt.

Arról, hogy a három különmodell mikor és mennyiért lesz majd kapható, egyelőre semmit nem tudni. Az pedig még szintén a jövő zenéje, hogy az MGX-21 koncepció gyártásba kerülhet-e egyáltalán valaha.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.