Az már eddig sem volt titok, hogy a koreai Hyosung 250 köbcentis sportmotorral bővíti modellpalettáját. Sőt, októberben a kölni Intermot kiállításon már be is mutatták a GDR250R-t, a forgalmazás megkezdéséről azonban akkor még nem voltak nyilvános információk.
Az A2-es jogosítványkategóriának is megfelelő motorkerékpárba egy 249 köbcentis, befecskendezős és folyadékhűtéses egyhengeres került. Ennek csúcsteljesítménye 9500-as fordulatnál 28 lóerő, maximális nyomatéka pedig 25 newtonméter, amelyet 7000-nél ad le. Ehhez hatsebességes váltó párosul. A 810 milliméteres ülésmagasság nagyobb, mint a Kawasaki Ninja 300 vagy éppen a Honda CBR250R esetében.

Az első villa 37 milliméteres, fejreállított, a hátsó rugóstag előfeszítése állítható. A megállásról egy 300 milliméteres tárcsa és négydugattyús nyereg, hátul pedig 230-as tárcsa és kétdugattyús nyereg gondoskodik. Blokkolásgátlóról egyelőre nem szólnak a hírek.
A forgalmazást 2015-ben kezdhetik meg, ami pedig vonzóvá teheti a Hyosungot a japán gyártókkal szemben, az a kedvező ár lehet. Várhatóan 2500 font, azaz egymillió forint körüli árcédula kerül a GDR250R-re. Igaz, nálunk valamivel drágább is lehet, ugyanis ennyiért a meztelen GT250-et kínálják, százezerrel drágábban pedig a GT250R-t lehet kapni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.