A japán Young Machine motoros lap szerint a Suzukinál már dolgoznak a Recursion tanulmány szériaváltozatán. Az eredeti koncepciót 2013-ban mutatták be a Tokyo Motor Show-n, és a közönség érdeklődéssel fogadta az 588 köbcentis, turbós kéthengeres sportmotort. Az a néhány újságíró, akik kipróbálhatták, dícsérték a blokkját, ami nyomatékát tekintve az ezres sportmotorokkal van partiban.

A japán gyár állítása szerint a feltöltéses kéthengeresük 100 lóerőt ad le 8000-es fordulaton, ami nem kiugróan magas érték ennyi köbcentitől, sokkal impozánsab viszont a motor nyomatéka: 4500-nál döbbenetes 100 Nm áll a vezető rendelkezésére. Ráadásul a Recursion mindössze 174 kiló, így nem csak kimondottan dinamikus, hanem meglehetősen takarékos is: a Suzuki szerint 50%-kal jobb a hatékonysága, mint egy hagyományos 600-as sportmotoré.

Eddig a Young Machine értesülései megbízhatónak bizonyultak: legutóbb a Yamaha R25-ről hoztak le címlapon renderelt képet, és hónapokkal később bebizonyosodott, nagyon közel jártak ahhoz, amit végül a Yamaha piacra dobott.
Bár a Suzuki korábban is kísérletezett turbófeltöltős motorokkal, de a Recursion az első, amit kipörgésgátlóval és intercoolerrel láttak el – így akár az is lehet, hogy ez lesz az első sikeres turbós Suzuki.