Alig röppent fel a pletyka, hogy várhatóan egy turbós hatszázassal robban be a Suzuki a középkategóriás motorok mezőnyébe, érkezett is a legújabb hír, ami részben megerősíti az előző feltevést. A japán gyártó újra regisztráltatta a szabadalmi hivatalban a legendás Katana és Gamma modellneveket és a hozzájuk tartozó logókat.
A Gamma név korábban az 1985 és 1987 között gyártott Suzuki RG500-hoz tartozott. A négyhengeres kétütemű motorral szerelt 500-as superbike 94 lóerős teljesítményre volt képes, amihez 154 kilós száraz tömeg tartozott – vagyis ment mint a disznó, de a közönség addigra már a négyütemű motorok felé fordult, így mindössze 9284 darab készült belőle.

A Katana nevet a Suzuki 1981-ben kezdte használni különböző sportos utcai motorokon – ha engem kérdeznek, ez a név jobban passzolna a turbós Recursion szériaváltozatához, míg a Gamma nevet hiba lenne elkoptatni a középkategóriában.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.