Ha kimondjuk, hogy Suzuki Gixxer, nemcsak a megrögzött motorosok többsége gondol a japánok már-már legendás sportgépére, hanem azok is, akik csak vágyakoznak egy komolyabb sportmotorra. Talán meg sem lepődnénk, ha valahol az év motorjaként hivatkoznának rá.

Indiában ez most meg is történt: a Bloomberg TV Autocar India Awards-on a Suzuki Gixxer lett az év motorja. Csakhogy ez nem az a Gixxer. Ezen a néven a délkelet-ázsiai országban egy meztelen gépet forgalmaznak, 155 köbcentis egyhengeres blokkal, alig 15 lóerővel és 14 newtonméterrel. Ez összhangban is van az indiai igényekkel, ott ugyanis a 100-300 köbcenti közötti motorkerékpárok a legkelendőbbek. Az elöl tárcsa-, hátul dobfékes motornál a Suzuki Eco Performance rendszerrel kedvező fogyasztást is ígérnek.
A fő vonzereje azonban nem ez lehet, hanem a kedvező ár. Indiában idén januárban kezdték a forgalmazást, 80 ezer rúpia körüli áron, ami átszámítva alig négyszázezer forint. Emellett Nepálban is kapható, az európai piacon viszont egyelőre nincs jelen, és a dolgok jelen állása szerint nem is lesz.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.