Olcsó fotel ingázóknak
N-Max néven új, 155 köbcentis nagyrobogót mutatott be a Yamaha. A japán gyártó Blue Core irányzatának szellemében készült gépnél törekedtek az alacsony fogyasztásra és a meggyőző teljesítményre. A 15 lóerős teljesítmény és 14,4 newtonméteres csúcsnyomaték 127 kilogrammos tömeghez társul, pontos fogyasztási adatot azonban egyelőre nem hoztak nyilvánosságra.

A kerekek 13 colosak, elöl 110/70-es, hátul 130/70-es a gumiméret. A megállást elöl-hátul tárcsafék segíti, amelyhez a blokkolásgátló is alapfelszereltségként jár. A nagyrobogó jól illeszkedik abba a sorozatba, amelyet jelenleg az X-Max és T-Max modellek alkotnak – teljesítményét és hengerűrtartalmát tekintve a 125-ös és 250-es X-Max közé ékelődhet be a modellpalettán.
A forgalmazást februárban kezdik meg az indonéz piacon, majd további ázsiai országokba is eljuttatják az N-Maxot. Úgy tudni, hogy éves szinten tizenkétezer példánnyal terveznek, és a kontinensen kívülre is szállítanának belőle. Ezt támasztja alá az is, hogy az N-Max típusjelzést Észak-Amerikában is bejegyeztették. Ha pedig az USA-ban is árulni fogják, egyáltalán nem kizárt, hogy Európába is jut belőle. Indonéziában mintegy 600 ezer forintnak megfelelő rúpia szerepel majd az árcédulákon. Összehasonlításképpen: a legolcsóbb X-Max regadóval együtt 1,4 millióba kerül Magyarországon.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A fájó bizonyéték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.