Az idei MotoGP-n nagyon erős lesz a BMW jelenléte. Mindezt úgy, hogy nem lesz ott versenyzőjük, csapatuk, nem állnak a rajtrácsra – egy szóval az indulás egyik feltételének sem felelnek meg. Hogyan lehet ez?

A 2015-ös szezonban a BMW adja a verseny biztonsági járműveit. Korábban már írtunk a safety car BMW M4-ről, de az orvosi stáb is egy X5 M-mel siet majd a helyszínre, a biztonsági személyzet pedig M5-öt és M550 xDrive Touringot fog használni.
De nem hagyták ki az igazi ziccert sem, egy S 1000 RR-nek is sikerült szerepet találni. A safety bike-ként szolgáló 199 lóerős modell műszaki szempontból megegyezik a szériaváltozattal, bár néhány eleme a HP4-ről származik – ilyen például a lábtartószett, a kezelőszervek és a Pro váltóasszisztens, amivel sem felfelé, sem visszaváltáshoz nem kell a kuplungot használni. További extrának számítanak még a karbon oldalidomok és a szintén szénszálas hátsó burkolat.
És úgy egyébként milyen a 2015-ös BMW S 1000 RR? Már megírtuk.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.