A Yamaha már javában dolgozik az MT-család következő darabján, az YZF-R25 sportmotor naked változatán. A recept hasonló ahhoz, ahogyan az MT-125 is készült: levetkőztetik a sportmotort, kap egy karakteres első lámpát és egy széles, streetfighter stílusú kormányt, és már rajtolhat is.

A hírek szerint egyelőre csak az indiai és a dél-kelet ázsiai piacokra szánják az új modellüket, ahol amúgy is kapható lesz az YZF-R25 is – a japán gyártó úgy látja, hogy európába inkább az YZF-R3 lesz versenyképes, de annak a lecsupaszított kiviteléről még nem érkezett információ.
Az MT-25 egyébként jó koncenpciónak ígérkezi, soros kéthengeres blokkja körülbelül 30-35 lóerőt ad majd le, amihez 22-25 Nm nyomaték társul, illetve ehhez jön még a jó minőségű fékrendszer és futómű – ezek alapján reális konkurense lehet a KTM 200 Duke-nak.
Friss hír:
Az európai piacra is készít új MT-t a Yamaha, mégpedig az YZF-R3 alapjaira. A 321 köbcentis soros kéthengeres motorral szerelt modellt nemsokára leleplezik, bár a neve még nem dőlt el: az MT-03-at már az 660 köbcentis egyhengeres modellel ellőtték, így talán MT-32 vagy MT-320-ra számíthatunk.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.