A turbós Suzuki Recursion tanulmány egy óvatos lépést tett a sorozatgyártás felé: a japán gyártó szabadalmaztatta a motor műszaki megoldásait. Ez ugyan nem jelent garanciát a megvalósulásra, de mindenképpen biztató.
A tervek szerint egy 588 köbcentis kéthengeres kerülne a sportos külsejű - de nem sport! - motorba, amit egy alacsony nyomású turbófeltöltő támogatna. A cél nem bődületes csúcsteljesítmény, hanem a minden fordulaton jelen lévő bőséges nyomaték. Ez azt jelenti, hogy egyfelől lesz száz lóerő, ami nagyjából megfelel az hatszázas négyhengeres nakedeknek, ám a lényeg 100 Nm, ami viszont már magasabb ligában is megsüvegelendő érték.
A turbós megoldás mellett szól, hogy nem csak álomszerű karaktert és példás katalógus adatokat lehet produkálni vele, hanem a fogyasztásnak is jót tesz, a Suzuki szerint a kimondottan takarékos lesz az új modell.
Hogy mennyire távol még a cél, jól jelzi, hogy párhuzamosan több alternatíván is dolgoznak, például a töltőlevegő hűtőjét illetően még nincs meg a végleges megoldás, illetve az eredeti tanulmánytól elétrően a szabadalmi rajzokon egy helyett két fényszóró látható.