Nyomorogjon más a buszon, te legyél csak az élet császára

2015.04.26. 10:53

Eszünk ágában sincs tagadni, hogy jelenlegi világunkban súlyos probléma a környezetszennyezés, aminek egy jelentős – de nem a legnagyobb hányadáért! – a közlekedés a felelős. A probléma megoldását sokan a tömegközlekedés felfuttatásában látják, de a világ legnagyobb részén a promóciós kampányok sugallataival szemben a menetrendszerű buszok se nem kényelmesek, se nem gazdaságosak, se nem környezetbarátak.

Európában a városi, elővárosi közlekedésre tavasztól őszig a 125-ös kategória az egyik legpraktikusabb megoldás, de a témát ázsiában maxolták ki a legszebben, ahol a 250 köbcenti feletti motorok már nagynak számítanak, a tömegek 100 és 200 köbcenti közötti négyüteműekkel járnak.

A saját tömegközlekedésed – ezzel a szlogennel tolja a Hero, India legnagyobb gyártója a HF Dawn 100-as motorját, és elég jó reklámot is forgattak hozzá.

Én egyébként a város déli végéből járok be az északira dolgozni, és nagyon is értem, mit sulykol a reklám.

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36