Nyomorogjon más a buszon, te legyél csak az élet császára
Eszünk ágában sincs tagadni, hogy jelenlegi világunkban súlyos probléma a környezetszennyezés, aminek egy jelentős – de nem a legnagyobb hányadáért! – a közlekedés a felelős. A probléma megoldását sokan a tömegközlekedés felfuttatásában látják, de a világ legnagyobb részén a promóciós kampányok sugallataival szemben a menetrendszerű buszok se nem kényelmesek, se nem gazdaságosak, se nem környezetbarátak.

Európában a városi, elővárosi közlekedésre tavasztól őszig a 125-ös kategória az egyik legpraktikusabb megoldás, de a témát ázsiában maxolták ki a legszebben, ahol a 250 köbcenti feletti motorok már nagynak számítanak, a tömegek 100 és 200 köbcenti közötti négyüteműekkel járnak.
A saját tömegközlekedésed – ezzel a szlogennel tolja a Hero, India legnagyobb gyártója a HF Dawn 100-as motorját, és elég jó reklámot is forgattak hozzá.
Én egyébként a város déli végéből járok be az északira dolgozni, és nagyon is értem, mit sulykol a reklám.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.