Kicsi, olcsó – BMW?

2015.05.21. 12:15

Nem titok, hogy a BMW az indiai TVS partnereként kisköbcentis egyhengeres motorkerékpáron dolgozik. Az egyelőre K03 belső kódnevet viselő gép elsősorban az ázsiai országokban lehet népszerű. 250-300 köbcenti körüli hengerűrtartalmával azt a szegmenst célozza meg, amely Indiában igazán keresett.

A 2013-ban megkötött együttműködés értelmében a fejlesztés nagy részét a BMW Motorrad szakemberei végzik Németországban, azonban a gyártás már a TVS indiai üzemében történhet. Ez a lépés is azt mutatja, hogy a világ egyik legdinamikusabban fejlődő és legnagyobb motorpiacából – az indiaiból – próbál nagyobb szeletet kiharapni magának a bajor gyártó.

Az előzetes várakozások szerint a TVS Draken tanulmányra fog nagyon hasonlítani a kisköbcentis BMW, igaz, a kémfotók tanúsága szerint egyelőre óvatoskodnak, nehogy idő előtt lelepleződjön az újdonság. A bemutatót minden bizonnyal már idén ősszel, valamelyik nagy motorkiállításon megtartják.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

6 órája
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

tegnap, 11:36