Nem titok, hogy a BMW az indiai TVS partnereként kisköbcentis egyhengeres motorkerékpáron dolgozik. Az egyelőre K03 belső kódnevet viselő gép elsősorban az ázsiai országokban lehet népszerű. 250-300 köbcenti körüli hengerűrtartalmával azt a szegmenst célozza meg, amely Indiában igazán keresett.

A 2013-ban megkötött együttműködés értelmében a fejlesztés nagy részét a BMW Motorrad szakemberei végzik Németországban, azonban a gyártás már a TVS indiai üzemében történhet. Ez a lépés is azt mutatja, hogy a világ egyik legdinamikusabban fejlődő és legnagyobb motorpiacából – az indiaiból – próbál nagyobb szeletet kiharapni magának a bajor gyártó.

Az előzetes várakozások szerint a TVS Draken tanulmányra fog nagyon hasonlítani a kisköbcentis BMW, igaz, a kémfotók tanúsága szerint egyelőre óvatoskodnak, nehogy idő előtt lelepleződjön az újdonság. A bemutatót minden bizonnyal már idén ősszel, valamelyik nagy motorkiállításon megtartják.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.