Ha a Vespa már nem elég luxus
Kettős jubileumot ünnepel közösen a Vespa és az Emporio Armani. Míg a Piaggio-csoporthoz tartozó márka idén a 130. évfordulóját ünnepli, addig az olasz divattervező cége a negyvenediket.

Ebből az alkalomból mi máshoz is nyúlhattak volna együtt, mint a legdrágább Vespához, a 946-oshoz? A fém alkatrészeket galvanizálták, majd az egész kaszni kapott egy finom selyemfényt – a meghatározó szín alapvetően a sötétszürke. A Vespa és a Piaggio logója mellett természetesen az Armani emblémája is helyet kapott a robogón.
Ami a motor felszereltségét illeti, a blokk négyütemű befecskendezős, a megállásról pedig blokkolásgátlóval ellátott fékrendszer gondoskodik. A kerekek 12 colosak. Az elektronikai berendezések akár okostelefonnal is kommunikálnak.
Azt egyelőre nem tudni, mennyibe kerül majd az Armani-Vespa, de a 946 árcédulájára alapkivitelben is 2,6 millió forint körüli összeget vésnek, amelyet a regadó tovább súlyosbít.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.