Ha a Vespa már nem elég luxus

2015.06.10. 17:16

Kettős jubileumot ünnepel közösen a Vespa és az Emporio Armani. Míg a Piaggio-csoporthoz tartozó márka idén a 130. évfordulóját ünnepli, addig az olasz divattervező cége a negyvenediket.

Ebből az alkalomból mi máshoz is nyúlhattak volna együtt, mint a legdrágább Vespához, a 946-oshoz? A fém alkatrészeket galvanizálták, majd az egész kaszni kapott egy finom selyemfényt – a meghatározó szín alapvetően a sötétszürke. A Vespa és a Piaggio logója mellett természetesen az Armani emblémája is helyet kapott a robogón.

Ami a motor felszereltségét illeti, a blokk négyütemű befecskendezős, a megállásról pedig blokkolásgátlóval ellátott fékrendszer gondoskodik. A kerekek 12 colosak. Az elektronikai berendezések akár okostelefonnal is kommunikálnak.

Azt egyelőre nem tudni, mennyibe kerül majd az Armani-Vespa, de a 946 árcédulájára alapkivitelben is 2,6 millió forint körüli összeget vésnek, amelyet a regadó tovább súlyosbít.

Az oldalról ajánljuk

Rágyúrt a BMW a G-pontra
  • Hírek

Rágyúrt a BMW a G-pontra

Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.

április 1., 09:45
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

tegnap, 11:21
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23