Még meleg a kalapács, amivel amivel leütötték az árverésen az Erik Buell Racinget. 2,25 millió dollárért kelt el a csődbe ment motorgyár, vagyis tizedéért annak, amennyiért 2013-ban az indiai Hero 49%-os tulajdonrészt vásárolt benne.

Az új vevő az Atlantic Metals Group LLC, amit egy elektromossági cégcsoportban is érdekelt New Jersey-i üzletember képvisel - ha minden igaz, ő vette meg az EBR-t mindenestül, a megmaradt motoroktól kezdve a gyártósorokon át az alkatrészraktár utolsó csavarjáig, valamint a cég összes szabadalmát és szellemi tulajdonát.
Eddig hivatalos közlemény nem érkezett, de felbukkant egy bejegyzés Facebook-on a titokzatos üzletembertől az EBR 1190 tulajdonosok csoportjába, miszerint az EBR él és virul, és folytatják a motorgyártást.
Erik Buellt a modern motorgyártás nagy zsenijének tartják, annak a lángelmének, aki motorversenyzői pályafutása után képes volt alapjaiban újítani a motorok felépítésén. Olyan megoldások kötődnek a nevéhez, mint a blokk alá húzott kipufogó, a peremtárcsás fék, a benzintankként szolgáló váz, vagy a lengővillába épített olajtartály. A motoros ötletei jók voltak, az üzleti elképzelései viszont nem igazán jöttek be. Hiába bútorozott össze a tőkeerős Harley-Davidsonnal, a gazdasági válság bedöntötte a saját márkáját. Utána kezdte újra Erik Buell Racing néven, akkor már india egyik legnagyobb gyártójával, a Heroval karöltve, ami ismét egy sikertelen kapcsolat volt.
Kíváncsian várjuk, hogy a következő felvonásnak mi lesz a kifutása.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.