Soha nem látszódott még ilyen jól a Royal Enfield túraendurója
Végre egy olyan fotó került fel az internetre a Royal Enfield készülő túraendurójáról, amelyen minden eddiginél jobban látható, milyen is lesz a márka évtizedek óta legfontosabbnak számító modellje.

Ahogy arra számítani is lehetett, sem formatervben, sem pedig technikai megoldásokban nem próbálnak – nyilván nem is tudnának – versenyre kelni a BMW-vel, a KTM-mel vagy éppen a Hondával. Bár a Himalayan első ránézésre inkább egy megkímélt használt motorkerékpárnak tűnik, jobban megnézve azért egyszerűségében egészen kívánatos.
A 410 köbcentis, léghűtéses egyhengerestől minden bizonnyal nem fog leesni az állunk, de azért a mindennapos nyúzáshoz megfelel majd. A hátsó futóműben azonban újításnak számít a monoshock rugóstag alkalmazása. Az is látszik, hogy elöl-hátul tárcsafékes a gép, de a tárcsák átmérőjéről egyelőre nincs információ.
Indiában nagyjából egymillió forintnak megfelelő összegért lesz majd kapható a Himalayan. Mivel a vállalat ügyvezetője nemrég a márka globális piacra vonatkozó terveiről beszélt, egyáltalán nem kizárt, hogy Európába is hoznak belőle. Az öreg kontinensen viszont minden bizonnyal drágább lenne a túraenduró.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.