A Triumph lefújta a legnagyobb tervét
A Triumph már dörzsölte a tenyerét, hiszen nagyon úgy nézett ki, hogy javítanak a motoros szárazföldi sebességrekordon. Két darab, turbófeltöltővel megfújt 2,3 literes Triumph Rocket III blokkal hajtott szénszálas kasztnival tervezték a 640 km/h elérését, a kormányt pedig a Man TT-s sztár, Guy Martin fogta volna. Azonban homokszem került a gépezetbe: két hete Martin az Ulster GP-n rommá törte magát, tört például a szegycsontja és néhány csigolyája is.

Emiatt le kellett fújni a rekorddöntést, hiszen Martin még egy ideig nem lesz olyan állapotban, hogy ekkora terhelésnek ki lehessen tenni.
A Triumph végül nem keres másik pilótát, hanem egyszerűen elhalasztják a kísérletet egy évvel.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.