Óvatos frissítésen esik át a 2016-os modellévre a Kawasaki Z1000SX. Az újítások elsősorban a felszereltséget érintik - a szériatartozék ABS mellett egy új kuplung teszi könnyebbé és biztonságosabbá a vezetését.

Az új tengelykapcsoló ugyanis úgynevezett csúszókuplung lesz - bár a név becsapós, nincs köze a kuplung megcsúszása nevű hibajelenséghez, hanem ez az egység képes megakadályozni durva visszaváltásoknál a hátsó kerék blokkolását. Ezen felül úgy alakítják át a rendszert, hogy 30%-kal kisebb erő elég a kuplungkar behúzásához, vagyis egy húzós városi dugó során sem fog bedurrani az alkar, illetve ezáltal még finomabban adagolható lesz, ami a lassú manővereknél különösen hálás.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.