Így olcsósítja a Yamaha az R1-et

2015.10.07. 17:00

A Yamaha YZF-R1S-re lehetett számítani, hiszen már korábban levédette a japán cég a nevet. Akkor egyfajta hergelt sportmodellt sejtettünk, ami az alap R1 és a csúcs pálya kivitel R1M közé ékelődött volna be. Ezzel szemben az R1S valójában egy olcsóbb R1 lesz.

Na de mit lehet visszavágni az R1-ből? Vélhetően acél kipufogót építenek alá a drága titánötvözet helyett, olcsóbb, öntött alumínium felniket tesznek rá, a blokkból elhagyják a magnézium elemeket - ezzel nagyjából négy kilót hízik az R1S, illetve kihagyják belőle a gyorsváltót. A nagyon jól működő, a piac egyik legjobb kipörgésgátlóját viszont nem bántják, az az S változathoz is ugyanúgy jár.

Nehéz megmondani, hogy itthon mennyivel lesz olcsóbb a 2016-ban érkező modell, némi támpontot viszont adhat az amerikai árazás, az alapján nagyjából fél millió forinttal kérnek majd érte kevesebbet.

Az oldalról ajánljuk

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

tegnap, 11:21
Rágyúrt a BMW a G-pontra
  • Hírek

Rágyúrt a BMW a G-pontra

Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.

április 1., 09:45