A Hondánál kiadták a parancsot, le kell számolni a bénán kinéző modellekkel. A Honda VFR800X-et már tavaly ráncba szedték, átszabják az alig két éves CBR500-at, most pedig a szintén két év után megújuló NC750X-ről futott be némi információ.

A kéthengeres túraenduró egyébként sok országban a legjobban fogyó Honda volt az elmúlt években, hiszen valamivel erősebb a 700-as változatnál, de ugyanannyira megbízható és praktikus - a tank alatt lévő hatalmas tárolóreksszel csak a díványrobogók ülés alatti tárolója tudja felvenni a versenyt. A régi vágású motorosoknak ráadásul létezik hagyományos váltóval is, de meglepően sokakat elcsábított a dupla kuplungos DTC.
A műszaki dolgokon nem is igen változtatnak - bár egy némileg finomabb futóműnek lenne értelme - a külsőn viszont annál inkább: a furcsa bubis első lámpát az aktuális Crossrunner tekintetére cserélik.
Az új modellt november közepén leplezik le a milánói motorkiállításon, az EICMA-n.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.