A Suzuki nem csinál nagy titkot az új turbós motorjából - a Recursion tanulmányt 2013-ban mutatták be Tokióban, idén pedig már a kész blokkot mutogatták büszkén. Nem is olyan régen pedig kiderült, hogy komolyan rajta vannak a szériagyártás beindításán, sőt, még a Recursion nevet is levédették.

Az új blokkot EX7-nek nevezik, és eddig keveset tudni róla: két hengeres, hengerenként négy szeleppel és két felülfekvő vezérműtengellyel, az 588 köbcentiből pedig az intercoolerrel és a turbófeltöltővel 100 lóerőt és 101 Nm nyomatékot szednek ki - ezek pedig igen jó adatok, hiszen ennyi köbcentiből ekkora teljesítményt utcai motorok közül jellemzően a négyhengeresek tudnak (pl. Honda Hornet), míg a nagyjából ebben a ligában játszó kéthengeresek olyan hetven lóerőt szoktak teljesíteni, a Gladius például 72 LE.
Ennél még érdekesebb a nyomaték, hiszen 101 Nm bőven több, mint amit 600-as szívómotorból ki lehet hozni, hiszen - hogy már említett típusoknál maradjunk - a Honda Hornet és a Suzuki Gladius egyaránt 64 Nm-t tud. Tehát a száz fölötti érték már az ezres motorok ligája.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.