A stílus mellé végre nyomaték is jár

2015.11.20. 16:42

Az SV650 és a GSX-R1000 tanulmány mellett szinte elsikkadt a Suzuki harmadik 2016-os újdonsága, pedig egy misét bőven megér a Suzuki VanVan 200 is. Korábban (legalábbis Európában) csak 125-ös blokkal volt elérhető a típus, ami hiába volt a legvidámabb külsejű 125-ös, sokaknak hiányzott belőle némi plusz teljesítmény. Bár pontos adatokat még nem árultak el, az extra 75 köbcenti biztosan jót tett a 128 kilós motornak - mint két mondattal ezelőtt utaltam rá, a VanVan 200 már 2003 óta létezik a Suzuki kínálatában, csak Európába nem hozták, azokból kiindulva 16 lóerőre és 15 Nm nyomatékra számíthatunk.

A blokkot leszámítva viszont szerencsére semmi nem változott, maradt a 18 collos első és a védjegynek számító, 14 collos buci hátsó kerék, a lassításról továbbra is egy kétdugattyús első tárcsafék és egy hátsó dobfék gondoskodik.

A keskeny tank kapacitása 6,5 liter, a műszerezettség minimalista, lényegében egyetlen kilométerórából áll - vagyis a VanVan megőrizte klasszikus külsejét, a Suzuki pedig nagyon jó érzékkel nem nyúlt bele abba, amin igazából csak rontani lehetne.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.