A Marzocchinál több mint hat évtizednyi működés után ütötték fel a fejüket a viharfelhők. A futóműalkatrészeiről ismert gyártónál tavaly áprilisban kezdtek megoldás után kutatni, mivel anyagilag nehéz helyzetbe kerültek. Augusztusra még a korábbi halvány esély is eltűnni látszott.

Most azonban úgy tűnik, megérkezett a megmentő: a Zola Pedrosa-i VRM, tehát egy szintén olasz autóipari vállalat tett vételi ajánlatot a jelenlegi tulajdonos Tennecónak. A VRM-ről annyit érdemes tudni, hogy többek között a BMW-t, a Ducatit és az MV Agustát is partnereik között tudhatják, és különféle, precíziósan megmunkált fémalkatrészeket szállítanak nekik.
Azt egyelőre nem tudni, pontosan mennyit is fizethetnek a nagy bajban lévő Marzocchiért a Tennecónak. Továbbá az sem teljesen tisztázott, hogy milyen terveik vannak a márkával. A legvalószínűbb az, hogy a pénzügyek stabilizálásával tovább működtetik a Marzocchit. Így a korábbi partnereknek sem kell új futómű-beszállító után nézniük, és a nagynevű vállalat is talpon maradhat.
Ez persze szavakban egyszerűen hangzik, a legnehezebb azonban kétségkívüli az anyagi helyzet rendezése lesz. Azt követően pedig egy egyre inkább összetett és sokszereplős piacon kell helytállnia az újraszerveződő Marzocchinak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.