Lehet csípőből hülyeségnek nevezni az elöl két kerekű, kanyarban bedőlő trike-okat, de igazából egyre népszerűbbek. A Piaggio MP3 a legismertebb, egy fokkal egyszerűbb, de hasonlóan jól működik a Yamaha Tricity, de gyárt ilyen robogót a Peugeot is. Aztán ott van a Quadro, ami ezt a koncepciót odáig viszi, hogy hátul is két kerék van, úgy dől be kanyarban. Sőt, mi sem bizonyítja jobban, hogy ez mekkora sláger, minthogy a Yamaha és a Honda is mutatott be ilyen tanulmányt az ősszel!

Tehát lehet lázadni a szokatlan megoldás ellen, de egyrészt működik, másrészt aki okos, az meglátja a piaci rést. Az amerikai Tilting Motor Works már jó ideje készít kanyarban bedőlő, fordított trike-átalakító készletet különböző Harley-Davidsonokhoz és a Honda Gold Winghez, és most bejelentették, hogy a többi motorhoz is tudnak ilyet gyártani. Vagyis a márka és a típus mostantól nem akadály.
Jelenleg a Harley Touring és Softail modellekhez kínálnak ilyeneket (Road King, Road Glide, Street Glide, Electra Glide, Heritage Softail, Fatboy), illetve a Honda GL1800 Gold Winghez - ezekhez körülbelül hárommillió forintnyi dollár a teljes első részt és a kerekeket is tartalmazó készlet.
Egy új, átalakítandó típust jelképes összegért, körülbelül hetvenezer forintért mérnek fel - és utána már készítik is az ajánlatot, a kihívás mértékétől függően vastag összeggel.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.