Bemutatták a Royal Enfield túraenduróját
Kiszivárgott képek, kémfotók és találgatások után végre megérkeztek a hivatalos képek a Royal Enfield legújabb modelljéről, az indiai túraenduróról, a Himalayanról.
A 410 köbcentis egyhengeresből 28 lóerőt szedtek elő, ami tíz éve is silánynak számított - annyit mondok, hogy a Suzuki DR-Z400S 40 lóerős volt, de még a Yamaha WR250R is tudja 30 lóerőt.
Tehát léghűtés ide vagy oda, nem húzták túl a blokkot, amiről a videóban india legnagyobb offroad legendája, a Dakart is megjárt CS Santosh úgy nyilatkozik, hogy Himalayan agressziójával nem félemlíti meg az átlagembert. Állítólag 130-ról még képes gyorsítani.

A Himalayan Indiában simán lehet sikertermék, de az európai piacot biztosan nem fogja rabigába hajtani: egyszerűen nincs meg benne az a műszaki tartalom, amit errefelé bárki elvár, aki új motort vesz.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.