Februárban érkezik a Victory új, folyadékhűtésű modellje, az 1200 köbcentis Octane. Nem előzmény nélküli a típus, hiszen korábban a Project 156-nak keresztelt Pikes Peak versenymotor, majd az Ignition és Combustion tanulmányok már jó ideje lebegtetik, hogy valami készül.
Pofára eséssel zárult az amerikai sportmotor-próbálkozás
A legnagyobbak álltak össze, hogy felülről nézzék a felhőket. De legalább nagyon szép volt. Igaz történet következik.
Bár a teaser videóban csak pillanatokra villannak fel a motor részletei, azt ki lehet találni, hogy a Combustion vonalait fogjuk látni, bár a hátsó sárvédő hosszabb lesz, és a kipufogó is úgy fog kinézni, ahogyan egy szériagyártású Euro4-es motor kipufogójának kell: nagy, nehéz és hosszú lesz.
Bár a motor új lesz, a műszaki megoldásai ismerősnek fognak tűnni: a blokk és az alumínium váz az Indian Scoutból érkezik, igaz, a hengerfejen vélhetően módosítanak a nagyobb teljesítményért, és a futómű is modernebb, sportosabb hangolású lesz.

Hogy pontosan mennyire lesz erős és sportos, azt még nem tudni. A kéthengeres power cruiserek között jelenleg a Ducati Diavel a legdühösebb a maga 160 lóerejével, és egyelőre kérdéses, hogy az Octane 1200-t felhúzzák-e a szintjére, vagy megmarad a V-Rod ligájában.
Új területen vadászna a Ducati
A legnagyobb durranásnak idén ősszel az XDiavelt szánták. De mit jelent a nevében az X?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.