A Honda CBR250RR-rel együtt jött a hír, hogy a Suzuki is hasonló motort fontolgat. Az értesülés a japán Auto-By magazinból származik, ők úgy tudják, hogy a Suzukinál már dolgoznak a GSX-R250R-en.

A kis sportgép kéthengeres motorral készülne, ám nem sok közös csavarja lesz az Inazuma nehézkes kéthengeresével - bár korábban voltak pletykák négyhengeres 250-es GSX-R-ről, mostanra nagyjából látszik, hogy azok tévesek voltak, a bizonyítéknak felhozott szabadalmi rajzok pedig valójában a GSX-RR MotoGP versenygéphez tartoztak.
Bár a Suzuki történelmében voltak 250-es négyhengeresek a 80-as években, nem valószínű, hogy azt az utat járnák ismét - a hatalmas dél-kelet-ázsiai piac nem igényli azt a műszaki finomságot, ráadásul annyiba kerülnének, mint a hatszázas motorok, amikre a nyugati világon kívül nem sok helyen van kereslet.
Ebből is látszik, hogy a GSX-R250R első sorban Ázsiának szólna, de nem kizárt, hogy előbb-utóbb Európába is jut majd belőle. Ez utóbbi esetben viszont valószínűleg módosítanak majd a blokkon, és növelik a lökettérfogatot, hogy a Yamaha R3, a Kawasaki Ninja 300 és a Honda CBR300 uralta mezőnyben legyen esélye.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.