Nem ez fogja kifújni a Ducati orrát
Az amerikai motorgyártó bemutatta a legújabb modelljét, az Octane-t. Egyszerűen csak A Modern Amerikai Izommotornak aposztrofálták. A modernitást az 1179 köbcentis blokk adja, aminek prototípusát a Project 156-ben is használták.
A 60 mm-es pillangószelep-átmérőjű befecskendezővel táplált sportos V2-es alapból jól gyorsul, a mérnökök viszont az áttételeket is direkt rövidre vették, hogy igazán mellbevágó legyen az élmény.
A váz alumíniumból készült, a futómű pedig sportos, a 41 mm-es teleszkópvilla 120 mm-t rugózik, a hátsó rugóstag pedig mindössze 76-ot. A tengelytáv 1578 mm, a villaszög viszonylag hegyes, így a méreteihez képest jól mozoghat.
Féktávon mondjuk adódhatnak gondok, ugyanis elöl egyetlen 298 mm-es tárcsa kapott helyet, kétdugattyús féknyereggel, hátul pedig egy ugyanekkora lemezbe egy dugattyú harap.
A Victory-nál korábban a kategória legerősebb motorjaként emlegették. Az viszont kiderült, hogy ez erős csúsztatás volt, ugyanis nem hogy a power cruiser mezőnyben nem a legerősebb, de még csak az 1200-as, kéthengeres power cruiserek között sem - ugyanis 103 lóerőt teljesít 8000-es fordulaton, legnagyobb nyoamtéka pedig 99 Nm, ami 6000-nél jelentkezik, vagyis csak márkán belül a legerősebb a blokk, a Ducati XDiavel teljesítménye másfélszer ennyi lóerő. Egészen pontosan 156 lóerő, amihez 129 Nm tartozik.
A Victory lóerőpárbajba bonyolódik a Ducatival
A Victory beígérte, hogy az új power cruisere a legerősebb lesz a kategóriában. Ehhez a Ducati XDiavelt kell megvernie.
A Victory azzal sem érvelhet, hogy az Octane pille könnyű lenne, ugyanis 243 kiló, ami cruisernek tényleg nem nehéz, de a Ducati ezen a téren is ráver, a Diavel ugyanis csak 220.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.
- Hírek
Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!