A hétvégén míg mi a Budapest Motor Fesztiválra figyeltünk, a Föld túlfelén a figyelmet az Osaka Motor Show kötötte le. A japán kiállításnak valamivel nagyobb volt a húzása, ugyanis ott mutatta be a Honda CRF250 Rally újabb prototípusát.
Néhányan azért villantottak
Körbejártuk a Budapest Motor Fesztivált - több nagy márka is távol maradt, de találtunk érdekességeket.

A mostani tanulmány a tavalyihoz képest nem sokat változott. Az alapot a CRF250L adja, amire rengeteg ralis kiegészítőt pakoltak, így a végeredmény meglehetősen hasonlít a CRF450 Rally-ra, a Honda Dakar versenymotorjára.
Kívánatos Hondákat dobnak a közönség elé
Az oszakai motorkiállításon két szériaérett tanulmányt is leleplezett a Honda.
A váz, a blokk, a fékek és a futómű nem is változik a CRF250L-hez képest, és a tavalyihoz képest is csak minimálisan módosítottak rajta - azon még kizárólag versenycélra használható Mugen kipufogó volt, ezen már street-legal Termignoni rendszer látható, más lett a lámpa, néhány vonalon finomítottak egy keveset, és odafigyeltek a közúti használathoz szükséges apróságokra.
A végső, szériagyártásra kész darabot várhatóan ősszel mutatják be, 2017-ben pedig már megvásárolható lesz a típus.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.