Soros kéthengeres mellett döntött a KTM

2016.04.01. 13:02

Tavaly már írtunk a KTM soros kéthengeres motorjáról, amit akkoriban egy naked bike-ban teszteltek. Egészen pontosan akkoriban a váz volt a lényeg, most viszont elkészült hozzá a blokk, körülbelül 800 köbcentivel - és így létrejött egy platform, amit a KTM-nél egyenesen forradalminak neveztek. Lényege, hogy ugyanúgy lehet adventure modellt, sportmotort vagy egy új, 800-as Duke-ot építeni rá.

Érdekes, hogy a KTM sokáig a V2 pártján állt, és készítettek is 7-800 köbcenti körüli V2-est, de végül praktikus okokból a soros kéthengeres mellett döntöttek. Ennek egyik oka, hogy ezt olcsóbb gyártani, például fele annyi vezérműtengelyre és precíziós illesztésre van szükség.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.