Ahogy arról már februárban beszámoltunk, ráncfelvarráson esett át a Triumph Tiger Sport. Az átdolgozott változat külsőre alig-alig tér el az elődtől: állítható lett a színezett szélvédő, átfaragták a lábtartókat, módosították a visszapillantókat.

Azt is lehetett már tudni, hogy felfrissített blokkot kapott a Tiger Sport, azonban a műszaki adatokkal egyelőre adósak voltak a gyáriak. Ezt a hiányosságot most pótolták, de igazán nagy meglepetésekkel nem szolgáltak. Az elődhöz hasonlóan 125 lóerő maradt a csúcsteljesítmény, a legnagyobb nyomaték pedig 104 newtonméter. Ezeknek a leadása változott valamicskét, ugyanis a középső fordulatszám-tartományban öt százalékkal nagyobb teljesítményt és négy százalékkal több nyomatékot ígérnek.
Módosították továbbá a kipufogót, csúszókuplungot szereltek be, ezzel elkerülve a hátsó kerék blokkolását agresszívabb visszaváltásoknál. Állítólag emellett még a fogyasztásból is sikerült faragni. Ez konkrétan 5,2 literes étvágyat jelent száz kilométeren, tehát a 20 literes üzemanyagtartály közel 400 kilométerre elegendő.
A másik lényeges újítás, hogy a Tiger Sport fullos elektronikai csomagot is kapott. Van elektronikus gázkar, több fokozatban állítható blokkolás- és kipörgésgátló. Ezeken kívül pedig tempomatot is kapott a gép. A forgalmazást április végétől kezdik. A ráncfelvarrott motorkerékpárért nagyjából tízezer fontot (négymillió forintot) kérnek el.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.