Amikor leleplezte a BMW a G310R-t, már lehetett tudni, hogy a 313 köbcentis platformra más modelleket is fel fognak húzni. A legújabb hírek szerint már dolgoznak a kis köbcentis kalandmotoron.
Gonosz kis dögnek néz ki az indiai BMW
Itt a németek válasza a KTM Duke-sorozatára.

Az angliai BMW Motorrad igazgatója, Phil Horton megerősítetet a hírt, hogy a G310GS 2017-ben fog bemutatkozni. Még időben, két konkurens, a KTM és a Honda is rajta van ezen a vonalon.
Egyébként pont a KTM volt az, aki prémiumgyártóként először belevágott a kis lökettérfogatú gépek gyártásába - a Duke 125, 200 és 390 modellek, illetve a Bajaj-dzsal való összebútorozás a legnagyobb európai gyártóvá tették.
Felejtsük el a gagyit!
Osztrák-Indus Monarchia: egy 125-ös motor is lehet izgalmas. A KTM bebizonyította, nem tudnak rossz gépet gyártani.
A BMW legkelendőbb típusai világszerte a GS modellek, vagyis az R 1200 GS és R 1200 GS Adventure, amik már rutinszerűen nyerik az összehasonlító teszteket, népszerűségük folyamatosan nő, így jó döntés lehet a főbb jegyeiket egy kisebb modellre ráhúzni.
A BMW, ami Porschét majmol
Tudtuk jól, hogy a vizesítést nem lehet megúszni, de biztosíthatunk mindenkit: a BMW-bokszernek ez a változtatás nemhogy kivette volna az élét. Épp ellenkezőleg.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.