Amikor már annyi a kreatív motorépítő garázs, hogy vízlépcsőt lehetne építeni belőlük, akkor már igen nehéz kitűnni a tömegből. A francia Praëmnek viszont sikerült - legutóbb egy Honda VTR1000SP1-et építettek át döbbenetesen elegánsan. Most még izgalmasabbat gurítottak.

Alapul egy BMW S 1000 RR-t vettek - a kétfős műhely egyik fele, Sylvain Berneron amúgy a BMW-nél dolgozik formatervezőként - és a korai nyolcvanas évek superbike-jainak stílusában építették át.
A motor főbb látványelemei kézzel készültek, a körítést pedig minőségi beszállítóktól vásárolták össze: így a kezelőszervek a Rizomától, a gumik a Pirellitől, a kipufogó a Competition Werkes-től, a kerekek pedig a Rotobox-tól származnak.
Az S 1000 RR gyári 183 kilós tömegéből végül 18-at sikerült lefaragniuk, amiből szépen kivették a részüket a karbon-kerámia féktárcsák, az eltávolított fényszórók és a ledobált idomok.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.