A Mahindra neve az autóiparban és a munkagépek piacán is ismerősen cseng, azonban a motorkerékpárok terén egyelőre van bőven lemaradásuk. Bár többször is bejelentkeztek már ebben a szegmensben is, de az igazán nagy áttörés még nem jött el. Tavaly a Peugeot motorkerékpáros részlegében szereztek többségi tulajdont, idén pedig újabb két nagy múltú márkával kacérkodnak.

Egészen pontosan a Nortonról és a BSA-ról van szó. Napjainkban talán már kevésbé jól csengenek ezek a nevek, mint fénykorukban. Előbbi márkát Stuart Garner támasztotta fel évekkel ezelőtt, és bár nem ostromolnak eladási csúcsokat, de legalább a köztudatba visszakerültek. Utóbbi esetében elmondhatjuk, hogy ma is működnek, és egy villany-terepmotort forgalmaznak is a három betűvel fémjelezve.
Ha előnyösen zárul számukra az üzlet, a Mahindra olyan piacokon szerepelhet sikerrel, ahol ez a két márkanév ismertnek számít. Hogy pontosan mik a terveik, azt nem tudni, de a Norton meglévő modelljeit vélhetően tovább gyártanák, később pedig megfelelő tőkével a hátuk mögött foghatnának fejlesztésbe. A BSA-nál pedig a Mahindra és a Peugeot tapasztalatainak felhasználásával készülhetnének új modellek.
A hírek szerint az egyeztetések már meg is kezdődtek a cégvezetők között. Ha minden gördülékenyen halad, akkor 3-6 hónapon belül megszülethetnek a megállapodások is.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.