Ilyen egy igazán disznó Harley
A Harley-Davidsontól leginkább a chopper, bobber és cruiser stílusban kapunk motorkerékpárokat, még ha olykor fel-feltűnik egy-egy egyedileg épített túragép is. Most egy régi hagyományt élesztenek újra: bemutattak egy igazi flat track versenygépet. Olyat, amilyen már bő négy évtizede nem szerepelt a kínálatukban.

Az XG750R, mint a neve is mutatja, a gazdaságos Harley-nak kikiáltott XG750 Streeten alapul. A 750 köbcentis V2-es blokk megmaradt, de egy kicsit áthangolták, hogy versenyzéshez ideális legyen. A vázat szintén átszabták – ezeket a munkákat a Vance & Hines Motorsportsnál végezték el.
Ahogyan az a műfajnál nem szokatlan, itt is hiányzik az első fék karja, és persze a lámpákat, valamint az irányjelzőket is kikukázták. Ahol ezt a gépet használni fogják, ott nem lesz szükség ilyesmire. Ez ugyanis most valóban nem csupán egy ügyes dizájngyakorlat. Tényleg versenypályára szánják az XG750R-t.
A versenymotor már ezen a hétvégén körözgethet Illinoisban, az AMA Pro Flat Track futamon. A márka versenyigazgatója, Kris Schoonover izgatottan nyilatkozott a próbálkozásról. Elmondta, volt idejük bőven, hogy felkészüljenek, most pedig az egyik leglátványosabb műfajban állhatnak rajthoz. Munka persze még ezt követően is vár majd rájuk. Ha az első tapasztalatokat kiértékelték, további fejlesztések jöhetnek.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.