A Kawasaki W800 lassan a dodó és az erszényes farkas sorsára jut, 2017 lesz az utolsó modellév a típus számára. A háttérben az Euro4-es norma bevezetése áll, amit már nem tud teljesíteni a léghűtéses, királytengelyes kéthengeres.

Az egyik legszebb retró motortól így búcsúzni kell, de még bemutatnak belőle egy Final Edition kiadást, amivel lezárnak egy korszakot.
Megölsz, te átkozott szerelem
Nincs harag. Nincs sietség. Nincs stressz. Nincs pénzem, pedig ha valamit megvennék, akkor ez az.
Persze akár modernizálhatnák is a blokkot, de valószínűleg a japánok kiszámolták, hogy annak a költségei soha nem térülnének meg az eladásokból, így inkább a típus lelövése mellett döntöttek.
Tehát aki még szeretne W800-at, az siessen, hiszen már most klasszikus a modell, utánpótlás pedig nem lesz.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.