Kémfotón a kéthengeres Enfield
Tavaly óta lebeg a 750-es, soros kéthengeres Royal Enfield pletykája, most viszont már kép is van a motorról: Spanyolországban kapták el végre az eléggé késznek tűnő prototípust.
Jövőre jön az első európai Royal Enfield
Jövőre jön 600-650 köbcenti körüli kéthengeres modell - a cél ezúttal a nyugati piac.

A dupla bölcsőváz alapját a Royal Enfield Continental GT adja, ám beletoldottak a szélességébe és a hosszába, hogy beleférjen az új blokk. A motor körül a beszámolók szerint egy komplett brit fejlesztőcsapat nyüzsgött - vagyis ez már az angliai központ munkája, és nemzetközi piacra szánják a modellt.
Ennek némileg ellent mond, hogy a hengerek mögött mintha nem injektort látnánk, hanem karburátort - és egy léghűtéses karbis blokk nem valószínű, hogy teljesítené a CBR600RR-t és a Kawasaki W800-at is megölő Euro4-es normákat. Arról lehet szó, hogy a típust először Indiában mutatják be, karburátoros kivitelben, majd csak utána, injektorosra átdolgozva kerül Európába - illetve más olyan helyekre, ahol komolyan vehető környezetvédelmi előírások érvényesek.
Az Enfield vezetősége szerint az új 750-es modelljük méltó ellenfele lesz a Harley-Davidson Street 750-nek és a Triumph Street Twinnek.