Szabadkártyát kap a KTM
A KTM-nél javában zajlanak a háttérmunkák, és lépésről lépésre összeáll az osztrák márka MotoGP-projektje. A közelmúltban Jerezben, Mugellóban, most pedig hazai környezetben, a Red Bull Ringen is tesztelnek a pilóták, a begyűjtött tapasztalatokat pedig még idén kipróbálhatják élesben is.

A csapat hivatalos bemutatkozására már nem kell sokat várni. Az augusztus közepi Osztrák Nagydíjon még csak egy tiszteletkört teljesítenek, a versenynaptár utolsó futamán, Valenciában azonban már szabadkártyával rajthoz is állhatnak novemberben.
Ezt a MotoGP-programban kulcsszerepet vállaló finn pilóta, Mika Kallio meg is erősítette. Azt is hozzátette, hogy a futamot követően a mezőny többi istállójával együtt a közös szezonvégi teszteken is részt vesznek majd. Ott azonban már nem Kallio és a svájci Thomas Lüthi próbálgatja a KTM RC16 tudását, hanem a jövő évre szerződtetett két versenyző: Bradley Smith és Pol Espargaro.
Jelen pillanatban egyébként két másodpercnyire vannak a mezőnytől a KTM-ek – már ami az ausztriai versenypályát illeti. Van tehát még hova fejlődniük, de erre azért idejük is van még bőven a következő szezon rajtja előtt.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.