Megmutatták a legmenőbb Indiant
Néhány hónappal ezelőtt a Harley-Davidson olyan gépet mutatott, amely igen szokatlan volt tőlük. Bő négy évtizede nem szerepelt a kínálatukban flat tracker, ezt a hiányosságot az XG750R-rel pótolták. Azt már akkor is lehetett tudni, hogy az Indian is hasonlón dolgozik, most pedig le is leplezték a Scout FTR750-et.

A motorkerékpárnak nyilvánvalóan csak nevében van köze a Scouthoz. A 750 köbcentis V2-es blokkot ugyanis kimondottan versenyzésre építették. Köré acélcső vázat faragtak, a kasznielemek pedig szénszálas műanyagból készültek. Törekedtek a minél rövidebb tengelytáv elérésére is, hogy a műfajhoz igazítsák gépüket. Maga a flat track egyébként Európában soha nem volt igazán népszerű. Nálunk inkább a salakmotor megy, de a tengerentúlon a döngölt agyagból épített oválpályák terjedtek el.
"Mindig megnézem a futamokat a tévében"
Életem versenyén függő lettem, csak az számít, ami a pályán történik, minden más csak várakozás.
A fejlesztésben nem mellesleg Jared Mees, a sportág többszörös nemzeti bajnoka segédkezett. Az Indian nem titkolt célja ugyanis az, hogy a Scout FTR750-nel 2017-ben beszáll a küzdelmekbe, és ismét felveszi a kesztyűt a Harley-val szemben.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.