Szebb nem lesz, de továbbra is büntetni fog
Előkerültek az első képek a 2017-es BMW S 1000 R-ről - az akutális változatról Ender kolléga írt egy olyan cikket, ami azóta is kötelező olvasmány minden motorozni szerető ember számára. Az R jövőre az S 1000 RR sportmotor változásait követi le, mind formailag, mind műszaki oldalról, tehát módosítanak a vázon és finomhangolnak a blokkon.
Mindig a legrondább lány a legjobb numera
Végre a majrécsíkhuszárok is szakértői módon érthetik, hogy túl sok lóerő nincs, csak szar futómű.

Emellett az új változat megkapja az RR mindkét irányba működő gyorsváltóját (Shift Assist Pro a BMW szaknyelvében), vibrációkat elnyelő gumiágyazást dobnak kormány alá, módosítanak a hengerfej csatornáin és a szívószelepeken - a végeredményben körülbelül 5 lóerővel lesz erősebb, de még így is gyengébb lesz a fő konkurensnek számító Aprilia Tuono V4 RR-nél és a KTM 1290 Super Duke R-nél.
Finoman kozmetikázzák az idomokat is, amik kicsit élesebbek lesznek, de a nyugtalanító diszharmonia azért megmarad. A hivatalos bemutató várhatóan októberben, a kölni INTERMOT-on lesz.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.