Még a márciusi Osaka Motor Show-ra rakta össze a japán Dirt Freak csapata a Yamaha MT-09 Offroadot - egy olyan MT-09-et, aminél komolyan vették a terepképességet.

Küllős kerekek (elöl 19-es ráffal), magas sárvédő, hosszabb rugóutak, egyetlen tárcsafék, KYB első villa, Metzeler Karoo abroncsok és rengeteg karbon kiegészítő jelentik az átépítést. Az egész motor elég távol áll attól, ahogyan mostanában a gyártók elképzelik túraendurókat, ez sokkal nyersebb, kuszább és gonoszabb, mint amilyenek a gyári koncepciók szoktak lenni.
Vadász, vadász, te szopni jársz ide
Pride-ra látogató érpataki polgármesterként vadulnak meg a motorosok az MT-09 Tracer látványától, volt olyan, akit annyira felháborított egy előzés, hogy utána kilométereken keresztül próbált a tarkómra lihegni.
A 115 lóerő és 190 kilós menetkész, teletankolt tömeg gonosz kombináció, a Triumph Tiger 800 például 20 lóerővel és legalább ugyanennyi kilóval nehezebb.
Persze, ez csak egy show bike, lehetne mondani, a Dirt Freak csapata viszont kivitte terepre, és megjáratták egy kicsit, pont annyira, hogy libabőrös legyen tőle a kar.
A jegyzőkönyv kedvéért viszont legyen meg: ide a rozsdás bökőt, hogy 1:18-nál eldobta a francba a gépet.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.