Látszólag semmiség, hiszen ugyanúgy 690-es egyhengeres lesz benne, de az enduró és a szupermotó változatot egyaránt érintő változás ennél azért nagyobb dolog. Eddig ugyanis a KTM 690 SMC R-ből is ismert motor használta a Husqvarna, 2017-től viszont a KTM 690 Duke aktuális generációjából pakolják át az Euro4-es technikát.
Nem kasztrálás, tesztoszteronkúra
Aztán csodálkozik az ember, hogy a motorozás nagyjából olyan, mintha Harry Potter seprűjével veretnénk ész nélkül.

Az a blokk pedig egy teljesen más konstrukció. Felhasználói szempontból a legfontosabb különbség a másodlagos kiegyenlítő tengely, amivel nem csak a rezgéseket sikerült csökkenteni, hanem lehetővé tette magasabb fordulatszám elérését, ami nagyobb teljesítménnyel jár.
A 701-es Husqvarnák ezért 2017-től már 74 lóerősek lesznek, legnagyobb nyomatékuk pedig 71 Nm-re szökik fel, vagyis hat lóerőt és ugyanennyi Nm-t izmosodnak. A korábbihoz képest 1000 fordulattal magasabbra kerül a piros zóna, a szervizintervallum pedig 10 ezer kilométerre tolódik ki.
Ezzel együtt akár bele is kerülhetne a 701-esekbe a 690 Duke fullos elektronikai csomagja, üzemmódkapcsolóval, állítható kipörgésgátlóval, kanyar ABS-szel, de az eddigi hírek szerint úgy tűnik, erre még várni kell.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.