Új motorblokkokkal frissítette fel a GTS sorozatot a Vespa. Az olaszok i-get névre keresztelték az új fejlesztésű, négyütemű egyhengereseket. 125 és 150 köbcentis változatban készül majd, és mindkét verzió teljesíti az Euro 4-es normákat.

Az i-get blokkokról annyit árultak el, hogy a főtengely, a dugattyú, valamint a hengerfej is megújult. A súrlódás csökkentésével tartósabb és gazdaságosabb üzemelést ígérnek. A kisebbik, 125-ös 12 lóerőt, a nagyobbik, 150-es pedig 15 lóerőt tud leadni. Ez elsősorban a városi robogósoknak, elővárosi ingázóknak lehet elegendő.
Mindkét kivitelnél változtattak emellett az irányjelzők búráján, a hátsó lámpa pedig krómkeretet kapott. Az ülés alatti tárolóhoz távirányítással is hozzáférhetünk.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.